Zamówienia przyjmowane są poprzez formularz zamówienia na stronie nanobio.pl, telefonicznie oraz poprzez pocztę elektroniczną e-mail.

Przyjęcie zamówienia do realizacji ma miejsce w momencie otrzymania przez Kupującego wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia. Tym samym ma miejsce zawarcie umowy kupna sprzedaży pomiędzy Kupującym oraz Sprzedającym - sklepem nanobio.pl

Dokonywanie Zamówień w Sklepie internetowym jest możliwe 24h na dobę, 7 dni w tygodniu
Zamówienia realizowane są od 2 do 3 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty.

Do każdego zamówienia wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenie klienta faktura VAT.

nanobio.pl ma prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, w przypadku, gdy podane przez Kupującego dane są niepełne lub błędne.

Kupujący może dokonać zapłaty za zamówiony towar na poprzez:

  • przelew bankowy na konto sklepu,
  • płatność przy odbiorze (należność pobiera doręczyciel)

Zamówienia dostarczane są przez firmę kurierską FedEx.

Podczas składania zamówienia (na terenie Polski) koszt dostarczenia jest przedstawiany zamawiającemu automatycznie.

Zamówienia składane za pośrednictwem sklepu nanobio.pl są realizowane w ciągu następnego dnia roboczego - kurier FedEx.

Podczas odbioru zamówienia ze sklepu należy sprawdzić w obecności doręczyciela stan jej paczki. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń należy spisać wraz z doręczycielem stosowny protokół reklamacyjny.

W przypadku zamówień z dostawą poza teren Polski prosimy o kontakt mailowy biuro@nanobio.pl w celu ustalenia kosztów wysyłki.

nanobio.pl zastrzega sobie prawo do dochodzenia zwrotów kosztów przesyłki poniesionych w związku z transportem zamówionych towarów w przypadku nie odebrania przez Zamawiającego bez podania jej przyczyny.